2009

Tänkte sammanfatta lite kort om vad som hänt 2009:
Det kommer inte iordning, utan jag skriver allt eftersom det kommer upp i huvudet.

Farfar gick bort den 6 feb. Det var bland det värsta som hänt i mitt liv,
Jag slöt spela fotboll efter att jag spelat det sen jag var sex år,
 Jag skaffade mig en pojkvän, men tog slut efter några månader,
Vi fick en ny innebandytränare som gjorde vårat lag sååå mkt bättre,
Jag mådde så dåligt att jag inte visste vart jag skulle ta vägen,
Jag slöt att gå vid BUP efter att behövt gått där i ett års tid,
Jag fick bättre kontakt med mamma, vilket har betytt väldigt mkt för mig,
Jag hade ett riktigt stort bråk med Rebecca,
Jag skar mig så illa att jag var tvungen att operera, vilket betyder att jag opererades för första gången i mitt liv, jag blev sövd för första gången, fick dropp, blev inlagd och fick äta antibiotika för första gången i mitt liv.
Nu under åkurs 2 tog jag skolan på allvar, vilket gjorde att jag inte fått mindre än vg på alla prov och läxinlämningar vi haft,
Jag har börjat träna småbarn i fotboll tsm med Emma.

Och en massa mer, fast precis allt behöver ni inte veta.

Nu ska jag fixa mig iordning, sen skall jag åka in till stan för att ha en riktigt bra avslutning på 2009 med några av dom bästa <3 :)

Ha en trevlig kväll, och ta det lugnt med spriten hörreni ;)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!