jagälskaratttränainnebandy!

Tjaotjenixen.
Det får bli ett kort inlägg ikväll. Måste sova, annars orkar jag aldrig upp imr.

Dagen började med skolan som vanligt. Sköt typ halv tio eftersom idrotten var inställd pga sjuk lärare.
Gick och mötte Charlotte inne i hennes hus. Vi satt i bibblan och pratade en massa, sen tog vi bussen hem halv elva.
Tränade mina kids idag, det gick bra. Charlotte var med och kollade på. Huuuh vad ettorna är mkt bättre än lekis. Men iaf så hämtade mamma oss vid fyra. Åkte hem och sov en timme typ. As skönt.
Nu ikväll har jag tränat. Riktigt mega skönt att träna. Och vet ni, JAG HADE INTE ONT! Wihoo, akopunkturen har äntligen börjat  hjälpa. Happy face på hög nivå asså!

Imorgon blir det skola från åtta till runt tre. Vi ska ha HRL för typ el grabbar. Och jag ska visa hur man gör. Usch så pisamt. Eh det kommer säkert gå bra. Sen efter lunch skall vi bort till dom och visa oss en massa om el. Weho så skoj..

Nej oj, det blev en hel del text ändå :P
Godnatt.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!