lite fel att börja inlägget så kanske? ;)

Hahah alltså jag tänkte skriva godmorgon, fan vad kul!!
Godkväll får det bli ist ;)
Jag vaknade rätt sent idag, var helt slut, hade lätt kunnat sovit hela dagen.
Ortopeden ringde mig vid halv nio tror jag klockan var. Tack att dom ringer och väcker en :P Fast jag hade inga problem att somna om :)

Idag har jag mest bråkat med mina syskon, inte bråkat bråkat utan busbråkat. Det var kul. Hahha Sebastian fick skäll av mamma när det var mitt fel. Det var nice för min del.
Jag har även träffat Frida en stund idag, kul att träffa henne igen :D

Just nu sitter jag nere i mitt rum med lite lätt musik på. Jag käkar godis och det är mumma. Godis på en onsdag lixom? Aja vafan, det är ju lov. Då får man väl äta godis vilken dag som helst? ;)
Snart är det nog mat, tror det blir äcklig mat. Aja jag käjkar ändå.

Imorgon är det nyår. Skall äta middag med några. Myspys. Sen ska vi bara ha allmänt trevligt och spela spel o en massa.
Jag ska vara HELT nyckter, jag käkar ju antibiotika, så jag har anledning till att inte dricka :P

Får se om jag skriver något imorgon, osäkert att jag gör det. Men får se om jag kan klämma in något litet inlägg. Annars skriver jag på fredag, alltså den 1 jan 2010.


Postat av: Anonym

haha men rebecca då! haha nice att du slipper få skäll ! :D Yeah

2009-12-30 @ 23:54:06

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!