nervös helt i önödan

Dagen började vid vårdcentralen. Dom skickade mig vidare till akuten och där har jag legat tills nu. Alltså i nästan tio timmar..
Skulle opererats ikväll, men dom fick så mkt att göra så det blev ingen op för mig. Skall troligtvis opereras imorgon ist. Dom ringer mig imorgon bitti och säger hur det blir.

Och för er som inte hänger med så är det så att jag skar mig i fredags. Och i helgen svullnade mitt finger upp väldigt mkt. Troligtvis är det senan som är skadad så därför måste dom öppna upp och kolla ur den ser ut.  Och om det är så att den är skadad kommer jag bli skickad till SÖS (söder sjukhuset) för en större operation som dom inte kan göra här på Gotland.
Hoppa verkligen verkligen verkligen inte att den är skadad. Jag vill ju spela innebandy!!

Men iaf så har jag fastat hela dagen för att man inte får äta sex timmar innan op. Gissa hur hungrig jag har vart hela dagen!!!!

Nej nu ska jag sova, och riktigt skönt för den delen också!!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!