nu är det inte länge kvar!

Nu är nästan allt klart här hemma, julgranen och tomtarna är uppe. Och snart ligger även julklapparna under granen. Myyyyysigt värre.

För en liten stund sen var jag ute och gjorde ett hjärta av snöbollar, sedan satte jag ner ett ljus i mitten och tände det. Det blev jätte fint. Och shit som sina tankar började snurra runt. Alla minnen med dig, beskedet jag fick när du hade gått bort, begravnigen och allt. Det finns verkligen inga ord för hur mkt jag saknar dig.

Jag skulle igentligen behöva städa mitt rum.. men vi får se hur det blir med den saken :)

Blir nog inget skrivande imorgon. Kommer inte vara hemma på hela dagen. Och sen på kvällen när vi kommer hem tänkte jag vara social med familjen.
Så jag får önska er en riktigt trevlig julafton nu ist :)
puss



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!