pussilussbluss

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har faktist anledningar till varför.
1. Jag har så fruktansvärt ont efter operationen att jag inte ens orkar sitta vid datorn,
2. Jag kan bara skriva med en hand, vilket är väldigt jobbigt!

Imorse hade jag en hemsk morgon. Jag kunde inte knäppa knappen på mina byxor (mamma fick hjälpa mig efter att jag försökt i en kvart), jag kunde inte tvätta håret (mamma fick hjälpa mig), jag fick inte upp min deo plus flingpaketet (mamma fick hjälpa mig) och till sist, jag kunde inte knäppa jackan..
ja så ni kanske fattar hur mitt tålamod är just nu??!

Idag hade vi iaf prov, hade inte tränat ett skit eftersom jag legat på sjukhuset. Men jag och några till fick reda på resultatet efter lektionen och jag fick VG+. Hade missat en sak, hade jag skrivit ner den hade jag fått MVG. Surt men ändå väldigt bra för att inte kunnat plugga någe. 

Nu ska jag knapra i mig några alvedon, sen lägga mig på soffan och kolla på något bra :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!