ska fingret inte bli bättre snart? Blir ju bara sämre för varje dag typ..

Great är dagens ord.
Jag har fått en massa bra julklappar. Halsband, en ny innebandy klubba, en tröj-jacka, klocka, massor av pengar, morgonrock, midjeskärp, påslakan underkläder och en massa mer.
Jag är riktigt nöjd :)

Jag har typ käkat ihjäl mig på julskinka, men det är ju bara jul en gång om året. Då får man väl äta mkt?
Plus att jag nu sitter och äter godis som jag fått idag. Jag känner hur magen redan börjar bli större :P

Nu skall jag gå ut till dom andra och kolla på göta kanal med dom.
Hoppas eran dag varit lika bra som min! :)

PuSs


Postat av: Andrea

tack så mycket :D

2009-12-25 @ 18:07:19
URL: http://icycold.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!