snart kommer det en ny design! :)

ypu

Gick upp tidigt imorse, kl 7. Var nästan så död som man kan bli. Men jag kom upp tillslut.
Var hos sjukgymnasten kl 8.15. Det gick bra :) Frågade om råd om hur jag kan träna upp mitt finger efter operationen. Så lite folk tittade på det och tillslut kom dom fram till att jag måste träffa en arbetsteraput. Tyvär var hon inte där idag, så jag fick tid till henne redan imorgon. Får se hur det går.

Annars idag mår fingret dåligt. Det ser värre ut än igår, är ännu mer svullet och jag har jätte ont.
Försöker även att röra fingret en gång i timmen så mkt som jag kan. Men det är inte lätt att röra på ett finger som vägrar röra på sig..
Får se vad arbetsteraputen säger imorgon.

Charlotte min bebis har hjälpt mig slå in mina sista julklappar. Just nu är hon hos doktorn, hoppas det går bra <3, men när hon kommer hem igen slänger jag på mig skorna och tar mina mini steg in till henne.



Musiken blir bara så här när jag inte har min dator. Får ursäkta, men jag kan inte lösa problemet.
Ni stör er säkert lika mkt som mig!? :P

Plus att jag fösökte lägga upp bilder, men datorn ville tydligen inte det häller.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!