yeah!

Nu är jag hemma igen :) Skulle igentligen träffa Frida en stund efter jag vart hos sjukgymnasten, men doktorn ringde och jag skulle komma till ortopedmottagningen halv fyra. Så det blev inget träffa Frida :(
Nu är det full gång med antibiotika. Tabletterna är stora som elefanter. Shit, undrar hur jag ska kunna svälja dom? Och dessutom tre gånger om dagen i tio dagar. Önska mitt lycka till!
Juste, att det har varit brunt/rött runt hela såret är att jag haft en blödning. Men nu är jag snart frisk och då kan jag börja träna upp mitt finger ännu mer så jag kan använda det. Det känns lovande nu :D

Nej nu ska jag fixa lite nere på mitt rum sen skall jag upp och käka mat. As hungrig.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!