Bra BÄttre BÄST

Är hemma igen efter en otroligt underbar resa. Har varit hur skönt som hälst att komma ifrån Gotland i några dagar.
Under resans gång har jag: Fångat ett tjugotal krabbor, hållt i en krabba, hållt i en sjöstjärna, badat i turkost vatten från klippor, badat bland ett flertal brännbaneter, sätt en sån stor öronmanet att man nästan tappade hakan, ätit färska räkor och en massa annat. Lillbror brände sig till och med på en brännbanet, fast som tur var så var den så liten så det blev inge större brännsår.
Skönt väder har vi haft, har haft sol hela tiden, medans det var en massa svarta mål runt omkring. Men en jädra tur har vi haft. Har knappt fått en droppe regn på oss. Och så kommer man hem hit till Gotland, då öser regnet ner. JA TACK till att ha varit kvar i smögen någon vecka till.

Idag fyllde/fyller mormor 70 år. Så vi har varit ute i Norrlanda hela dagen. Kom nyss hem, pappa var och hämtade oss. Nu skall jag snart sätta mig framför tv och sedan vänta till tjugo över tolv då jag och pappa skall åka ner till båten och hämta Malin :)
Imorgon åker jag ut till Farmor och hälsar på och ska även jobba lite. Hoppas bara på att det blir bra väder så man kan jobba i bikini :)
Farmor hade fått översvämmning i källaren pga regnet :O
Nej nu ska jag gå och vara lite sosial with my fadro :)

Jag har inte träffat Gabriel på riktigt länge, saknar honom :( <3




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!