arg trött och glad på samma gång

Imorgon är det skolavslutning, ettan har verkligen gått fort. Det kan bero på att man har haft en sån bra klass (alla är inte bra) och att man har haft såna fantastika lärare. Jag kommer sakna alla under sommarlovet. Men vi ses ju efter sommarlovet igen, så det är ju bra :)
Idag hade vi en liten "mini" avslutning. Vi fick gratis frukost o den var väldigt god. Vi gav även lärarna presenterna och dom verkade gilla det. Great. Och dom andra i klassen, HAHA säger jag bara. (Inte till alla, men de flesta). De kom och var asförbannade för att dom inte fick vara med på presenterna, men vad fan ska dom vara med för om dom ändå aldrig kan betala in 8 kr till vårat fadderbarn som vi skaffat i klassen. Så hur fan skulle dom då ha råd att lägga ut penger till lärarna? DAAAH. Så jävla kul att se dom känna sig så låga för en gångs skull. Och ingen av oss som var med och köpte tar åt oss!
Vi gick alla och åt i matsalen, även Irene och Eva gick med och åt. Väldans trevligt. Sedan gick vi (jag, frida, maria, rebecca, erika, emma och erica) till rektorn för att klaga lite på klassen och fick lite råd om hur vi ska göra för att tvåan ska bli så bra som möjligt. Men med våran klass kommer det nog inte gå så bra..
Jag och Rebecca stannade kvar i skolan, de andra drog till bussen. Jag och Rebecca hjälpe Irene med lite saker som hon behövde göra och så pratade vi en massa skit om allt möjligt.
Följde även med Rebecca till gotlandstrafikskola för att hon skulle ta syntest för att kunna börja övningsköra.
Mamma kom och hämtade mig och vi åkte till skokanonen, hittade/köpte ett par fina skor som jag ska ha imorgon :)
Nu ikväll har jag varit på möte med fotbollsskolan. Den börjar på söndag och håller på till torsdag.
Nu ska jag duscha sedan sätta på någon bra film att se, och även somna till..

Jag får ta o önska er en trevlig sommar! :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!