ärtor är äckligt!

Ursäkta att jag inte uppdaterade något igår, men jag hade fullt upp hela dagen. Först var det skola, vi slöt kl elva. Men jag och några till stannade kvar till halv fyra. Kan inte komma ihåg om vi gjorde någe skoj. Eller det vi gjorde var att vi lekte maffian som vi gjort dom senaste dagarna. Rätt kul faktikst, spec med våran klass.
Jag och några till gick till idrotten för att få reda på vårat betyg. Jag ligger på VG - MVG, han kommer sätta VG på mig för att vara säker på att jag får MVG i tvåan då det är vårat sista år vi har idrott. Han sa att oftast när dom sätter MVG så är det folk som sänker sig så mkt. Så han ville inte sätta MVG nu i ettan för våran skull.
Ingen i klassen som kommer få MVG. Så jag är riktigt nöjd!
Igår kväll hade vi fotbollsmatch mot frida min sötnos (stenkyrka), Vi vann med 4-1. Två krossade ljumskar och flera myggbett. Härligt.. NOT!

Idag i skolan såg vi på rallybrudar. Fast jag låg mest och sov, har ändå sätt filmen förut, så det gör inte så mkt.
Vi slöt väl vid tolv eller något sånt. Kanske lite tidigare. Jag Frida Maria och Rebecca K drog ner på stan efter att vi hade ätit. Maria klippte sig och det blev så fint. Frissören hade även plattat hennes hår, och gud säger jag bara. Vill ha hennes hår!!!!
Vi köpte presenter till Irene Eva och Maria. Irene kommer ju inte vara våran längre :'( Hon kommer mest vara med dom nyblivna ettorna. Men jag kommer springa till henne lika ofta ändå :)
Maria kommer vi inte häller ha kvar som klassförståndare, för hon ska tydligen bli det åt några andra. Så vi köpte såklart present till henne också. Och så Eva, men hon kommer vi ha kvar som klassförståndare. Men man köper såklart till henne också.

Nu ska jag dra till Gabriel. Vene vad vi hittar på, får se :)
Ha en fortsatt trevlig dag/kväll!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!