Lördag

Vaknade i hygglig tid imorse, har sovit hur skönt som hälst i min nya säng. Men vaknade med en dundrande huvudvärk, som alltid.  Hoppas att jag snart ska ner till röntgen. Borde snart få hem ett papper om när jag ska dit.
Men iaf så började dagen med frukost. Drack lite oboy för en gångs skull. Rätt så gott faktikst. Kanske borde dricka det lite oftare. Fast det är ju inte så nyttigt.. Men eh skit samma, bättre att man dricker det än att inte dricka något alls. Right?
Efter frukostätandet gick jag ut och satte mig en stund ute. Men ingen värme direkt var det, så jag bestämmde mig för att fortsätta nere på mitt rum. Jag har även hjälpt mamma att städa lillsyrrans rum. Shit vad grejer hon har. haha. Fast vi kanskade bort en hel del.
Jag åt lite lunch för att samla på mig nya krafter för att fortsätta på mitt rum, men nya krafter blev det inte precis.. ist blev det en tupplur framför tv:n.
Nu har jag precis hjälp till med maten, skar potatis och morötter och lite sånt. Till kvällsmat blir det grillat kött och klyftpotatis i ugn.
Nej jag får avsluta skrivandet här, mina syskor står och drar  mig i varsin arm och vill att jag ska jaga dom. Eftersom att jag är så snäll idag så får jag resa på fläsket och springa efter dom några varv runt huset.

Jo ikväll är det Sverige- Danmark, heja Sverige!

 (bilden är tagen för några månader sen. Och jag ser typ vindögd ut, haha fett me kul) XD



Postat av: Frida Hellenberg

guud vad söt du är :D <3

2009-06-14 @ 17:04:10
URL: http://fridahellenberg.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!