Sebastian (lillebror) är en störig unge!

Ska snart gå och lägga mig, är jätte trött. Men tänkte slänga ihop något att skriva om först.
Idag när jag vaknade låg jag och drog mig i en timme innan jag orkade pallra mig upp. Ganska skönt att ligga och dra sig, brukar jag aldrig göra. Jag år frukost och sen åkte vi till fotbollsplan där min lillesyrra och hennes lag skulle träna och sedan grilla. Åt hela tre korvar! :O okej, det var kanske inte spec många, men korv är inte så gott!
När jag kom hem slängde jag mig i sängen och somnade|sömnade (stavning?) till i några timmar.
Nu ikväll har jag varit inne hos Charlotte, spelade lite kort och satt och snacka en massa skit. Trevligt trevligt.
Jag har även börjat flassa på min rygg efter att jag brände sönder den. Det har jag väl inte berättat? Nej tror inte det, men om jag har berättat det så blir det en upprepning.
Det var så här att i tisdags när vi hade frilufsdagen så glömde jag att smörja in mig, så jag brännde mig så mkt att jag fick brännblåsor på ryggen. Inte så skönt! Är fortfarande röd, men det börjar lägga sig nu. Och jag som inte ville börja flassa. Men man får väl skylla sig själv när man är så klantig..
Har iaf lärt mig att man alltid ska använda solkräm!

Nu ska jag slänga mig i min sköna säng och titta på en bra film och kanske slå en pling till Gabriel <3 :) God natt!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!