sol bad och ett glatt leénde

Imorse gick jag upp halv nio för att hinna äta frukost, vilket jag ändå inte gjorde. Sedan körde mamma ner mig till sjukhuset. Syskonen åkte också med.
Röntgen gick nog bra tror jag. Gjorde en magnetröntgen. Röntgen på hjärnan. Fick ligga still på en bricka i tjugo minuter med en "bur" över/runt huvet inne i en stor maskin. Aa eller hur man nu ska förklara det. Tjugo minuter är värsta länge för en som aldrig kan ligga still. Och mina myggbett på hela benen kliade som as. Och inte fick jag klia. Och jag fick inte äns öppna ögonen där inne. Så jag fick ligga och blunda hela tiden. Vilket jag ochså har svårt för. Tror till och med att jag höll på att somna där inne. Haha. Men iaf så var det en obehaglig kännsla att ligga där inne. Massor av buller och ljud hela tiden.
Men nu är det iaf avklarat, vilket jag är glad för. Juste jag fick inte ha några egna kläder på mig, fick klä av mig allt förutom mina trosor och fick en stor sjukhusrock på mig.
Annars idag gick vi en sväng på stan, fick en par nya skor, ett par gympa skor som jag kan ha när jag är ute och springer. Sen när vi kom hem har vi bara badat i poolen :)

Hahahahah måste bara säga en sak, igår när jag skulle göra något i hallen ( kommer inte ihåg vad ) så tappade jag balansen och ramlade pladask på golvet. Och det måste ha sätt väldigt roligt ut. Men inga skador som tur var, bara en ond handled.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!