SOMMARLOV

Igår var det skolavslutning, vi satt i klassrummet och åt godis, drack pommac, åt tårta, kakor och allt sånt.
Vid tio gick vi till aulan, blev dingsur av det förbannade regnet. Men jag var glad ändå. När vi kom ut från aulan står Gabriel utanför, han gav mig ett paket. Öppnade det, och i låg det ett jätte fint halsband med ett hjärta på. Tack så mkt älskling <3
Jag Frida Rebecca stannade kvar i skolan en stund för vi skulle ta bussen vid två hem till Frida.
Vi mötte Irene så vi gav henne massor av kramar.
HAHAHA vi hade skit roligt när vi satt kvar i skolan. Vi höll på med en massa läten och vi fick framm några konstiga ljud. Och frida kom på en låt om en snigel. Skit kul verkligen!
Efter ungefär en 40 min gick vi ner till stan för att handla till grillkvällen. På vägen ner hade vi också väldigt kul, gick och slog på varandra. ( en lek ). Vi handlade och igentligen var det meningen att vi skulle ta bussen hem, men fridas familj var i stan så dom hämtade upp oss och vi åkte ut till stenkyrka.
Senare på kvällen kom även Maria och Josefine. Vi grillade, lagade mat, spelade wii och åt klass med bär och godis. Det var en helt underbar start på sommarlovet även fast vädret inte var på topp.
Juste, jag och Rebecca spelade även fotboll, men det slöt med att jag vurpande. Och shit vad vi skrattade. Tror till och med att Fridas pappa såg vurpan. Vi skrattade åt det hela kvällen och har även skrattat åt det hela dagen.

Känns som att det ör något jag har glömt att skriva, hm, eh jag kommer väl på det iså fall och får skriva ett nytt inlägg.
Nu kommer det lite bilden från igår :)

             
           
                                                  


Postat av: Frida Hellenberg

Fett kul kväll :D <3

2009-06-14 @ 17:05:37
URL: http://fridahellenberg.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!