Gabriel Wallin <3 Rebecca Thomsson

Idag har det varit en kanon dag! Skolan som vanligt. Hade först Svenska, där vi pratade betygsprat, ligger mellan G+ och VG. Så nu är det novellen som avgör vilket betyg jag får i Svenska A. I tvåan kommer vi ju börja läsa Svenska B. Hoppas på ett VG. Och så får jag ett G i engelska. Känns bra, har blivit så mkt duktigare i engelska nu än när jag gick i nian. Hade ju typ IG. Fast jag fick G i slutbetyg ändå.
Och sen hade jag fått ett mail av min datalärare, och jag får VG i det med. Och så Får jag VG i vård o omsårg och i Estetiskverksamhet (drama). Och sen är det nåra ämnen jag ännu inte vet vad jag får. Hm känns som att det är något ämne jag har glömt.. eh skit samma :)
Träffade min älskade Gabriel en stund idag på matrasten, han gör mig verkligen så glad. Är verkligen jätte glad att jag träffat honom <3
Idag på folkhälsan gick vi ner till hamnen och satt där en stund och gick sedan tbx till skolan igen. Hur varmt som hälst.
Juste nu kom jag på vilken ämne det var jag hade glömt, folkhälsan, i folkhälsan får jag också VG :)
Sen när vi kommit tbx till skolan satt jag och Frida kvar en stund och sedan vandrade vi vidare ner till stan för att shoppa. Det blev bara en vit t-shirt för mig, hade hoppats på att jag skulle hitta en väska. Men tyvär så hittade jag ingen fin.
AAAAAAAAAAAA DET ÄR TVÅ SPINDLAR HÄR BREDVID MIG, EN ÄR VIT OCH SER HUR LÄSKIG UT SOM HÄLST OCH DEN ANDRA ÄR SVART OCH ÄR ÄCKLIG!
Imorgon blir det cykelutflykt med klassen och några andra klasser till. Vi ska cykla ut till tofta och där ska vi vindsurfa, spela beatchvolley och en massa andra saker. Och sedan ska vi cykla tbx igen. Om jag känner våran klass rätt så kommer bara ca 6-8 av 23 st vara med imorgon.

Igår var jag ute på landet vid mormor och morfar. Hur varmt som hälst var det, så vi bestämmde oss för att åka ner till havet och bada, så jag tog mitt första dopp igår. *stolt*. Låg nog i vattnet i tio min. Var riktigt skönt. Fast det fanns en massa stora fiskar där, och fiskar är äckliga så jag fick inte njuta av mitt första dopp så som jag velat.

Nej nu ska jag gå. Ni får ha det så bra. PUSS!


Postat av: My

Jag är verkligen glad att du har hittat din prins :). Jag får kommma hem till dig och döda dom där spindlarna, jag är ju bra på sånt ;) haha. Hoppas det går bra med cyklandet imorgon med, du får ringa om du kör omkull. Ha det bra min Rebecca<3

2009-06-01 @ 19:10:08
Postat av: Rebecca

Jga är också väldigt glad över det, han gör mig verkligen så glad, just nu känner jag min så lycklig :D hahaha aa det får du göra, fast dom är inte i mitt rum som tur är :D

Aa visst, jag ringer om jag kör omkull ;) <3

2009-06-01 @ 19:12:21

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!