24/5

Hejhopp, vet att jag inte är spec duktig på att uppdatera varje dag, men jag är iaf bättre än vissa andra.

Igår var jag och Charlotte i tofta och bara satt där på stranden och fikade och pratade en massa. Vi badade även fötterna, kallt men skönt.
Sen när vi kom hem la jag mig och sov en stund, då jag sprecis somnat skickar my ett sms där det står om hon och jag kan äta på stan tsm. Så jag tar moppen in till pappa och sedan går vi neråt till stan. Det blev joda, och mätt är man ju alltid när man går därifrån efter att ha ätit en machotalrik :)
Sen blev det en sväng på stan, eftersom att My skulle ta bussen till sin pojkvän. Men det visade sig att den inte skulle gå förens vid åtta. Så vi gick in på mcdonalds för att ta en glass. För sjukt varmt var det. Sen gick vi hem till mig där vi la oss i min säng och prata. Och puff så hade jag råkat somna. Hahah.

Idag var det bara att gå upp ganska tidigt, hade fotbollsmatch ute i klintehamn mot gotlandssödra. Och shit säger jag bara, vilken jävla match. Krig är bara förnamnet. En massa skitsnack bland båda lagen, fyra gula kort under hela matchen och allt var bara kaos. Den värsta matchen jag spelat under hela mitt liv. Matchen slöt tillslut 1-1.
Mina ben är helt sönder sparkade och min ljumske/höft är kass som vanligt efter en fotbollsmatch.
Annars har jag inte gjort ett skit idag, har bara sovit sovit o sovit. Rätt så skönt när man är helt slut.
Nu ska jag väl titta på tv en stund, och sen blir det sängdags, har gått upp tidigt nästan varje morgon nu. Fast jag lär ju inte kunna somna efter en heldag i sängen..
Nej nu ska jag gå. Puss o hej!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!