bamse kram

Idag var våran samhällskunskap inställd, så vi skulle igentligen bara ha en lektion. Skulle ha haft datorkunskap. Men jag hade så jävla ont i huvet (som vanligt) att jag inte kunde gå up ur sägen. Så jag bestämde mig för att skicka ett sms till min lärare och säga att jag inte kommer komma till skolan.
Annars idag har jag inte gjort så mkt, mest tagit det lugnt. Jag och pappa åkte ut till farmor en sväng, hjälpte henne med hennes trädgårdsland. Sen blev det fika och bara så ni vet så är farmors saft den godaste som finns! Eftere åkte jag och pappa till Willy:s och handlade och sedan vidare till hemmakväll för att köpa lite godis tills ikväll.
När vi kommer upp till våran dörr står Rasmus (min kusin) och hans kompis uppe och knackar på dörrn. Dom kom in en liten stund och sen gick dom igen. Aa och föresten så fick jag två bamse kramar av honom. vadå att han har saknat mig ;)
En sak till, Jag och pappa var också vid minneslunden en stund för att titta till älskade farfar :') :'( <3

Nej nu ska jag titta på tv och vila. Hejdå




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!