ett nytt försök

I'm back med bloggandet. Till och me med en ny blogg.

Idag har jag spelat fotbollsmatch mot p18, vinst med 2-0.
När jag spelar ser jag en viss person sitta på bänken, och det vara drar ihop sig i magen. Hahah lustig känsla.
Annars idag har jag inte gjort så mkt, mest tagit det lugnt.
Snart ska jag hjälpa till med maten, sen blir det nog läggdags i hygglig tid. Är ju skola imorgon.
Aa och juste, jag träffade min mattelärare på matchen idag. Hans barn hade tydligen spelat på en annan plan. :P

Nej nu måste jag gå, Puss o Hej!



Postat av: Frida

kan det vara så att du är lite kär? (: <3

2009-05-11 @ 17:39:00
URL: http://fridahellenberg.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jaa kanske lite, men jag känner ju honom knappt, så konsitigt igentligen att jag känner som jag gör :) <3

2009-05-11 @ 19:18:15

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!