´Gabriel, <3

För det första måste jag bara säga att alexander rybak är jävligt bra!

Hade tyvär ingen ork att skriva igår, så det får bli ett inlägg idag även fast jag igentligen inte orkar.
Idag har det varit en bra dag. Hade orgientering på idrotten. Hahah jag och Emma är ju verkligen bäst. NOT. Tur att våran gympalärare orienterade med en annan från våran klass precis bakom oss. Annrs hade vi hamnat ute lång åt tjottehejti! Haha aja det var iaf skit kul. Och jävla skogar, måste det finnas så mkt myror hela tiden? Dom är fan äckliga ju. Och rädd är jag för dom också för del delen! Hu för äckliga små skabbiga kryp.
Mene, jag och Emma kom iaf tillbaka med alla kontroller :D
Och så en sak till om orienteringen/skogen sen blir det slut tjatat om det, stubbar är fanemi inget att ha, dom sitter ju bara i vägen, såna där små långa hårda saker som sitter gömna under gräset. Livsfarligt ju, man kan ju ramla och slå ihjäl sig. Men som tur var klarade vi oss, men nära var det att vi flög ner i becken flera gånger!

Nej nu ska jag gå och glo lite på tv.
Och en sak till, jag är kär! Puss på de!


Postat av: Ihngela

Hoppas att kärleken är besvarad:)

Puss o kram



2009-05-20 @ 09:29:59

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!