GRATTIS BROR OCH SYSTER!

Rubriken säger allt. Idag fyller min storebror 20 år och min lillasyster fyller 7år. Så det kommer bli en jädrans massa tårta ikväll. MUMSIGT!

Dagen idag har varit bra, har gått i skolan som vanligt. Skolan är faktikst bland det bästa jag vet. Låter konstigt, men har man en bra klass som man trivs i + att man går det program man är intresserad av blir det mycket roligare att gå till skolan.
Var hos sjukgymnasten idag också. Var sista gången, så nu ska jag försöka på egen hand. Får se hur det går med en saken. Jag känner ju mig själv och jag är väldigt slarvig ibland. Men ska det bli bra måste jag göra övningarna.
Tog inte så värsta lång tid hos sjukgymnasten, så jag gick tillbacka till skolan efter. Dom andra hade idrott, men smart som jag är tänkte jag inte på att jag kanske inte skulle hitta dom efetrsom att vi just nu håller på med orientering. Istället gick jag upp till klassrummen, mötte Irene så vi pratade en stund. Sen kom mamma och hämtade mig typ efter ca tio minuter. Nu sitter jag här hemma, borde igentligen hjälpa till att städa. Men det är inte jag som har stökat ner så det får dom allt ta och städa upp själva!
Aa och förästen, jag gick från skolan till korpen och från korpen till skolan igen. Duktigt va!? :D

Nej nu ska jag hoppa studmatta med syster, måste vara snäll nu när hon fyller år. Puss Hej!



Postat av: Ihngela

Kul att du har en egen blogg :)

Den kanske blir bättre uppdaterad än den förra.

Sen tycker jag att det verkar smartare att hoppa studsmatta EFTER all tårta :)



Kram från världens bästa faster

2009-05-12 @ 17:38:32
Postat av: Rebecca

Den här lär nog bli mer uppdaterad än det förra ska du se.

Haha jo du är allt smart du, men sen efter orkar man inte hoppa, för då han man lagt på sig några kilon! :) Kramar

2009-05-12 @ 18:38:25

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!