I'm gonna be right there

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och pluggar lite sammhällskunskap.
Det har faktikst gått prima. Fast jag gjorde något med datorn så den fick fnatt. Haha lyckat. Aja men nu har jag iaf fått den att funka bra igen. Men nu har jag tappar orken och orkar inte plugga mer. Får göra klart resten av frågorna någon annan dag. Har bara fyra frågor kvar som tur är.
Tänkte att jag kunde passa på att uppdatera nu när jag ändå sitter här.
Idag var jag och pappa en sväng på stan, skulle hitta något till kusinen min som fyller år om någon dag och har "kalas" för släkten ikväll. Så vi ska dit och fika, och troligtvis få dundrande huvudvärk. SUCK. Mitt huve som är hyggligt bra idag.

Måste bara säga att måns låt "hope and glory" verkligen sätter sig på hjärnan, kan fan inte sluta lyssna på den, och sjukt bra är den också för den delen!

Gabriel



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!