katten var läskig

Nu sitter jag här igen. Har inte uppdaterat på några dagar, men har inte haft tid.
Erika, Rebecca och Frida åkte hem för en stund sen. Gårdagen var den roligaste dagen på väldigt läge. Shit vad kul jag hade, skrattde så man fick ont i magen.
Igår efter skolan så följde Frida med mig till BUP där det gick väldigt fort, bara tjugo min, nu har jag sommarlov där ifrån. Skönt :) Sen efter skulle jag till doktor på en gång, så F följde med mig dit också. Skulle ta blodprover och nu är det säkert att jag ska rönta hjärnan.
Efter drog jag och F hem hit till pappa för att stöda till filmkvällen som vi skulle ha här hemma. Usch och blä vad det var äckligt att stöda, spec köket. Vi damsök och allt. Så nu ser det rikigt bar ut här hemma. Men min bror kommer stöka till lika mkt igen på bara någon dag.
När klockan blev fem mötte vi upp Maria för att gå tillsammans ner till joda där vi även mötte upp Josefine och Rebecca. Efter vi ätit klart, klcokan var väl runt sju så gick vi en sväng nere på hamnplanen sedan vidare till coop och sen till hemmakväll för att köpa godis.
När vi köpt godis vandrade vi vidare hem till mig för att se en massa film.
Sen vid ca tolv följde vi Maria hem, fastnade utanför henne och stod och pratade en massa, då plötsligt Christoffer kommer. Vi förtsätter och pratar och sedan bestämmer vi oss för att vandra hem till mig igen.
Rebecca, Frida och Erika sov här eftersom att dom bor på landet. Mys pys var det.

Nu väntar jag på att mamma ska ringa så jag kan få komma hem och sola lite och även köpa tapeter till mitt rum! Ska göra om hela rummet.
Oj nu ringer hon. Hejdå!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!