NU SKALL JAG GÅ OCH SOVA EN STUND

Jag lever
Och du lever inom mig
Jag ser dig när jag blundar
Jag ber dig
Vill du vaka över mig
Och välsigna varje steg jag tar


Måste bara säga att saknaden efter farfar är så jävla grymt sjukt fucking enormt stor!
Jag fattar inte att man kan sakna en person så mkt. Det känns verkligen tomt utan honom.
Det är lite mer än tre månader sen han gick bort. Men ändå ligger jag och gråter en skvätt varje kväll innan jag går och lägger mig..
Om du bara kunde komma tillbaka älskade farfar! <3




Postat av: Jessica

Finaste moffa...saknar

2009-05-16 @ 20:53:16
Postat av: Ihngela

Saknar så att det gör ont:(

2009-05-19 @ 08:32:15

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!