pain pain pain pain

Gick upp tidigt i morse för att spela match. Vi skulle samlas kvart i tio så det var bara att gå och och äta frukost och dra iväg.
Vi spelade mot graip och vann med 11-0. Bra jobbat tjejer! :) Och mål gjorde jag också för den delen :)
Efter ett tag in på andra halvlek fick jag så fruktansvärt ont i min ljumske/höft. Och ville byta. Fick sitta på bänken i typ tre min sen var jag tvungen att spela igen. För det var tydligen andra som hade mer ont än vad jag hade. Så jävla dålig stil! Jag har haft ont i över ett halv år, och det är klart det inte blir bättre om man inte får vila när man behöver det. Jävla fucking homo. Så nu kan jag knappt gå. Jävla idioter! Ursäkta, men jag har så jävla ont så jag måste få ur min agretion..

Aja det var ju iaf glädjande att vi vann.

Och så har jag också namnsdag idag. Fick jag reda på av min bäästaste faster.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!