plugg plugg och åter plugg

Till maddag blev det först stekt grön sparris, och sen blev det tacos. Och det var så jädrans gott!
Åt så mkt att jag fortfarande är mätt, och det är typ.. jätte länge sen vi åt.
Har tvättat en massa idag eftersom att det nästan bara var min tvätt inne i tvättstugan. Så jag tänkte göra mamma glad. Men så glad blev hon inte. Hon tyckte det bara var duktigt gjort, Hmm snäll mamma :P
Eftersom att jag har varit så dålig på att räkna matte på mattelektionerna kände jag att dte var dags att jobba ifatt lite. Så nu i nästan en timma har jag suttit och räknat matte. Fast att bara sitta rakt upp och ner och räkna funkar ju inte, så självklart lyssnade jag på musik samtidigt :)
Och sen har jag pluggar lite samhällskunskap som jag ska ha prov på någon dag i veckan som kommer.
Nu ska jag snart hänga upp den sista tvätten sen ska jag bege mig i säng. Är verkligen sjukt trött efter den här dagen.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!