ville ju ha sol idag'

Halloj!
Jag vet att jag inte har bloggat på några dagar, men jag har ärligt talat inte haft tid.
I onsdags kväll satt jag och några till hemma hos maria och hade allmänt trevligt. Sen runt tio drog vi ner till hamnplan där sävefesten var. Den sista sävefesten under det här läsåret. Tycker inte att det är värt att betala 100 kr för att gå in. Men i onsdags var det drag och kul var det! Dansade så jag fick ont i fötterna.
Kom hem runt halv två, gick och a mig och vaknar dagen efter att mamma ringer och väcker mig vid halv tio.
Jag klär på mig och tar moppen hem till mammsen.
Och i går (torsdags) fyllde min morfar år, grattis till honom, så vi åkte ut till norrlanda till deras stuga och var där ute hela dagen. Blev helt bränt, men det är det värt. Men en annan sak som inte är värt är att jag har fått massor med myggbett, det är mer än 15 st. Och hujedamig vad det kliar!
Trevligt hade vi iaf där ute, fikade och grillade. Mys pys :)
Sen när jag kom hem gick jag in till Charlotte för att se på film. Men båda vi var så trötta så vi såg tyvär inte klart hela filmen. Men det gör inget, vi kan ju se klart den typ när som. Vi bor ju mitt emot varandra så det är inte en sån lång vandring. Haha och bra är ju det.
Imorse fick jag ett sms av Charlotte där hon frågade om jag kunde följa med henne och hennes hund (ebba) ut och gå. Och självklart, även fast der regnar så gick jag med ut. Och det var faktikst väldigt mysigt för en gåns skull att vara ute och gå i regnet. Nu sitter jag här helt blöt, har precis ätit frukost och ska alldeles strax lägga mig i soffan och sätta på någon bra film :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!