äntligen helg

Efter praktiken mötte jag upp My på stan. In på apoteket och köpte lite grejs som jag behöver. Sen vidare hem till My. Vi har pratat en massa, druckit te och käkat macka. Råkade somna i fotöljen när vi såg på tv. Men vaknade två gången av att jag fick värsta rycket. Och My satt bara och as garv åt mig. Shysst polarn ;)
Vid fyra kom mamma och hämtade mig. Åkte och köpte hårband som alla i laget skall ha på matcher.
Nu sitter jag här, helt mätt. Har ätit alldeles för mkt idag. Inte bra.. början fan bli tjock igen. Så nu ska jag börja tänka på vad jag äter, plus att jag ska försöka ut och springa de dagarna jag inte tränar. Eller iaf ut och gå.

Ikväll hade jag tänkt att jag skulle göra fruktsallad och titta på Idol. Men vet inte om jag orkar något av det. Är helt slut. Så det blir nog att lägga sig tidigt. Ska även upp tidigt imorgon för att ska spela match.
Juste, träningsmatchen gick kanon, även fast vi förlorade med 4-3. Är stolt över vårat lag, vi har blivit så mkt bättre sen vi fick Mathias som tränare.

Nej nu ska jag ringa My, sen lägga mig i sängen med typ 1000 filtar på mig och se om det finns något bra på tv:en.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!