berätta aldrig något till någon som ni inte litar på till 100% !

Goood day!.. eller kanske bad day? Ni väljer själva ;)

Dagen började med en trött Rebecca. Gick upp vid sex för att sedan börja vid sju.
Men vaknade till efter en moped-tur till jobbet.
Idag har det gått skit bra för mig. Synd bara att jag inte gick med min handledare. Men eh det löjsar si.
Jag slöt halv två. Åkte hem till pappa för att lämna lite grejer, sen vidare hem till mamma.
Ikväll är det fullspikat på schemat.
Vid halv fem till halv sex ska laget vara vid innebandycentret för ha teori. Sedan ska vi cykla till Solberga och träna mellan sex till sju. Sedan hem o duscha och eventuellt äta om jag inte gör det innan. Och sen måste jag plugga lite, men det får jag nog ta imorgon.

Juste det här har jag inte berättat, jag och Emma ska träna små barn från 13-16 på onsdagar ända fram till sommarlovet. Det är tre grupper vi ska träna. Första gruppen har innebandy och den andra och tredje gruppen har fotboll. Vi får bra betalt och det ska bli skit kul. Nu ska vi fän visa ungarna hur man spelar BRA! :D
Så imorgon börjar vi vårat första pass med dessa små fillurer.


Postat av: emma

Ska bli sujukt roligt längtar ^^

2009-10-07 @ 08:44:02
URL: http://emmatal.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!