du är en fis, jag är en fis och vi blir tsm två fiskorvar

Jag är på värsta glada humöret. Jag har ingen aning varför, men happy happy gillar vi!
Har precis druckit te och ätit macka med lillebror. Just nu dissar jag honom och filmen. Men ska snart gå tbx för att underhålla honom lite. Fast jag tror inte det behövs, han sitter och as garvar för sig själv. Hahah skön har är.

Imorgon var det planerat att jag skulle vara med Maja och Charlotte, vilket vi ännu ska, men jag åker in till Maja redan ikväll och sover där. Det kommer även dit lite annat folk. Skojsans :)
Jag ska snart börja göra mig iordning, måste fräscha upp mig lite, ser helt pankakig? ut.
Hahaha konstiga uttryck jag har, men det är sånt ni lär få läsa många många gånger till.

fillijåååånglåångkalsong för mig




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!