du får mig att le som ingen annan

God morgon!

Jag somnade sent igår, kl två tror jag klockan blev. Jaja okej, det är sent för mig. Jag är lixom inte en kvällsmänniska. Och inte morgonmänniska för den delen häller.
jag ska möta My vid tolv, vi skall på stan och köpa något till min mamma som fyller år om bara två dagar. Och My ska kolla jacka.

Min fot gör riktigt ont, jag kan inte ha den på ett visst sätt för då skriker jag. Så jävla ont gör det.
För er som inte vet så stök jag den igår på träningen. Och när jag tog av stödstrumpan svullnade foten upp.
Men jag kan gå på foten utan problem, så det är inge farligt. Men att det gör så  jävla ont!!!!!!

Nej nu ska jag äta frukost, sen sminka mig om jag orkar,



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!