*

Hej hopp, jag är ledsen arg och deppig. Höstens fel kanske?
Iaf så har allt gått i mot mig de senaste dagarna. Deppar fan snart ihop. Plus att det var min sista praktikdag idag, vilket inte gör det bättre precis. Men det är inte sista gången jag kommer dit, för jag har till 99 % fått sommarjobb där, plus att chefen ville ha mig som vikarie lite då och då om det behövs folk.  GREAT säger jag bara!

Innebandyträningarna har gått SÄMST dom här dagarna jag tränat. Igår gick jag av planen och sket i att träna. Ingenting går.. kan inte passa, kan inte skjuta, kan ingenting. Vad är det för fel lixom?
Jävla depp perioder som gör att allt går skit. Även om man försöker lägga det åt sidan och försöker tänka positivt så blir allt pankaka. Det suger verkligen. Usch säger jag bara!

Nej nu blev det ett väldigt "klag inlägg", men det är sånt ni får räkna med ibland.
Nu ska jag äta kärleksmums, sen lägga mig i sängen och se på S.O.S Gute.
God natt,




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!