GRATTTTTIIIISS

Mamma fyller 40 år idag. Grattis till mami! <3
Jag och Tudde (Björn, halv pappa) har lyckats köpt exakt samma sak till mamma, till och med samma färg. Hur lyckas man? Jo vi lyckas tydligen. Hahaha korkat. Vi kunde ju ha pratat med varandra, men naij vi kör på som vanligt :P
Så jag erbjöd mig att byta. Fast vad ska jag köpa ist? Aja jag hittar väl något.
Idag blir det fika med en massa kakor och tårtor osv. Skall bli tjockar. Och ikväll åker jag in till stan och leker med Elin. Hon ska sova vid mig, så vi ska busa hela natten låååååång. Nej, men vi ska prata en massa, har så mkt att berätta för henne.
Imorgon är det skola igen, tråk, men jag (elin också) börjar kl 13.55 och slutar typ 15.15. Så det är najs.
Nej nu ska jag hullabalola lite.
Ha en bra dag gott folk!

Pusshej.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!