hade varit gott med chips och dipp..

Sävefesten igår var kanon kul. Vilket drag det va!
Och förfesten hos Maria var hur roligt som hälst. Shit vad jag hade kul. Detta behövde jag verkligen för mitt humör är sämst just nu.
Kom hem vid typ halv två inatt. Slängde mig i sägen och somnade efter kanske 40 min.
Sen ringde klockan imorse vid halv sju. Fast jag kom inte upp ur sängen förrens vid halv åtta.
Den här dagen har inte varit så great.. mått bajs, hm undar vad det kan bero på ?! ;)
Nu har jag iaf fått i mig lite att äta. Snart ska jag lägga mig i soffan och slockna en stund.
Bilder som togs hemma hos maja med min mobil lägger jag upp sen ikväll.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!