HAPPY FACE

Första matchen för sesongen spelades idag, skarphäll mot endre. Och gissa vem som vann stort!? Jo VI (skarphäll) med hela 7-0. Fyfan vad det känns bra. Är helt glad i hela kroppen. Wiha!!!
Vi gjorde en fantastikst match, alla var skit bra och endre var små råttor gemfört med oss.

Sen senare ska jag Tobbe och Charlotte åka och se Ladies matchen. Har gratis biljetter, så det är väl lika bra medans man slipper betala.
Sen ikväll är det ju Sverige som spelar, och det får man bara inte missa! Jag ska sitta fastlimmad i soffan med något gott att mumsa på. Vem vet, det kanske blir godis? Eller den där fruktsalladen som jag har tänk göra i flera dagar? Det återstår att se.

Nu ska jag slänga mig i soffan och sova en stund innan jag går in till Charlotte :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!