hej hopp dundersnopp!

Tjaaaaoooo, jag är uppspelt, för ikväll ska det bli så jäääääevla kul!!!!!!!!!!
Jag, Frida, Maria, Josefine, Rebecca och Erika skall ha tjejmiddag. Vi skall käka tacos, sedan se skräckfilm, sen anden i glaset, sen efter det skall vi GÅ till kyrkogården. Vi kommer bli så rädda att vi kommer skit på oss. Men fatta vad kul. Och så ska vi även upp på Erikas loft där dte spöökar. Okej, det spökar i hela hennes hus. Men fatta att gå upp på ett loft sent på kvällen då det är fett med mörkt. Har varit där uppe en gång förut, och då var det ljust, men var fett rädd ändå. JAG KOMMER DÖ!!!!!
Vi ska måla oss och klä ut oss. Vi kommer se läääskiga ut. Iaf jag ;)

Dagen har spenderats med plugg, plugg och ännu mer plugg. Det är jätte mkt plugg just nu. Orkar inte.. blääää för skola! Varför ska man behöva plugga på helger/efter skoltid? Någon som kan förklara det för mig?

Nej nu skall jag pluga mer, sen måste jag gå och göra mig iordning.
Tjiing för mig!  Puss




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!