ingen rubrik som passar

Mina ben är helt slut, har gått på stan i över tre timmar med mamma och lillsyrris.
Mitt ben gör ont, men det är jag ju trors allt van vid nu.. Appropå det så har mamma bokat tid till sjukgymnasten.

Det blev lite köp på stan iaf. Ett par leggingsjeans som jag bara ÄLSKAR. Finns seriöst inget bättre än det. Men kanske inte bör köpa fler nu? har ju trots allt fyra par.. :P
Köpte även hårfärg, ska bli brunett igen, som jag var förut. Älskar mörk hårfärg till hösten.
Hoppas bara att färgen blir bra, vill inte att luggen ska bli svart som den blev förra gången.
Och jag ska även beställa en tröja från Gina Tricot som jag velat haft en längre tid. Får se om jag hittar något annat jag även vill beställa :)

Ikväll är det träning, <3

/ R



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!