jag bara ääääääääälskaaaaaaarr det!

Jag vet aldrig hur jag ska börja ett inlägg, vad ska man skriva?
Godmorgon, gomidda gokväll?... Nej alltså det blir för uttjatigt
. Det här fick bli dagens sätt att börja inlägget.

Idag vaknade jag av att lillebror kom in vid kvart över åtta och börjar leta efter en madrass i mitt rum. Hallå lixom, varför leta i mitt rum? och varför så tidigt på morgonen?
Lyckades iaf somna om efter någon timmes vridande och vändande åt olika håll och kanter.
Dagen har bestått av hög musik och städande. Lyckades övertala mamma att ha riktigt hög musik på, annars tänkte jag inte städa. Och vem vann? Jag så klart. Både bra och dåligt, hade varit skönt att slippa städa.
Men det är sånt som måste göras.

Ikväll blir det träning igen, i två timmar. Läängtar så himla mkt. Älska innebandy.
Nej nu måste jag fortsätta städa, fast först ska jag kolla facebook.

:)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!