jappsi

God kvällar! :D

Håret blev riktigt bra, brunt med rött i, riktigt snyggt faktist.
Träningen ikväll gick hur bra som hälst, har inte gått så bra på flera veckor.
Benet gjorde riktigt ont när jag inte sprang, mysko :O Annars brukar det göra ont oavsätt, så jag passade på att springa extra mkt så jag slapp vara still.
Jag skrattade så jag nästan sprack på träningen, först ramlar Frida, sen ramlar My och får nästan omkull mig, och shit vad jag skrattade. Har typ fortfarande kramp i magen. ( och det var 1 h och 30 minuter sen, fatta att man måste ha skrattat mkt ).

Bara så alla i hela världen vet så är jag hur jäkligt-mega-super glad. HAPPY HAPPY HAPPY. Yeah, nu ska jag titta på tv, sen blir det film med mig självar.
God natt



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!