långa nätter

God kväll gott folk! Eller jag hoppas ni är gott folk iaf, fast jag bryr mig inte, det är erat eget problem.
Nej nu ska jag sluta grubbla.

Gårdagen var kul. Det kom lite folk och vi spelade poker och.. nej, vad vi mer gjorde ska jag inte säga. Det lär förbli hemligt så länge det går. Ni behöver ju inte veta allt vad jag gör ;)
Idag vaknade jag och Maja typ exakt samtidigt, av att Charlotte så klart låg klarvaken. Vid tio i nio (på lovet lixom) ligger hon och underhåller oss,vi hade ingen chans att somna om.
Vi har spelat en massa kort hela dagen. Annars gjorde vi inte så mkt.

Ikväll har jag varit på träning. En riktigt lugnt träning.
Haha tilda råkade trampa på mitt skaft, och hon ramlar, på något konstigt sätt råkade hon fälla mig. Undrar hur det gick för Tilda? Ont i rumpan?

Just nu lyssnar jag på musik, har precis skaffat spotify, försöker komma på bra låtar, men allt i huvet är typ borta. Någon som har några bra låt tips? (A)
Nej nu måste jag faktikst hoppa in i duschen, sen ska jag se på fiiiiiiiiiilm i min yberdubersköna säng. LOVE IT!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!