mitt jävla ben. Haft ont i ett år nu. Nu får dom fan göra något åt det. Iaf undersöka ordentligt!!!

Hej hopp!
Dagen har varit seg, vaknade halv elva. Åt frukost och åkte med familjen in till stan. Lillebror spelade kids volley och när vi inte orkade titta längre åkte vi och kollade på husvagnar.
När vi kom hem åt jag lite, sen har jag bara kollat på tv och pluggat.
Har historia prov imorgon, kommer gå sämst. Hoppas man får göra omprov..
Nu ska jag ringa och prata med My. Hon och jag ska kanske åka till Turkiet igen nu i Maj :D Hoppas som fan att det blir av!


Tänker på dig, hoppas allt går bra. Den där jäveln ska åka fast! <3


Postat av: Ihngela

Tänk positivt så ska du se att det går jättebra på provet imorgon :)

2009-10-11 @ 17:54:28
Postat av: Ihngela

Glömde KRAM <3

2009-10-11 @ 17:55:24

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!