oj oj oj, det blev ett långt inlägg

Ursäktar att jag inte hunnit skrivit på någon dag. Men har haft fullt upp.
Igår efter skolan gick jag med Elin hem. Hon skulle packa sin väska, men vi hamnade ist framför datorn och tittade på skor. Åh shit my gad asså, vi hittade såna fula skor att vi satt och as garva och kunde knappt få luft.
Sen när vi insåg att det började bli brottom packade hon väskan, och just då kommer Johanna hem också. Satt och prata med henne ett tag medans Elin fixade och donade.
Sedan gick vi ner på stan, släppte elin som skulle till bussen och jag o johanna gick vidare till kiosken för att köpa cigg till henne. Hon blev tyvär påkörd av en bil herrom dagen, så hon hoppar på kryckor. Så snäll som jag är så följade jag med henne tbx hem och gick sedan vidare till stan igen för att möta upp My.
Möte Madde, Sara och Olivia på stan, och även Tilda lite senare. Och dagens höjdpunkt igår var att Madde skulle testa en sko inne på din sko, när hon dragit upp dragkedjan gick den sönder och hon får inte av sig skon. Medans jag står och garvar på mig sitter hon där med panik. Hhaha det var kul, riktigt kul faktikst! :D
Senare kom Emma ner på stan, hon jag o My sprang runt och fjantade oss, testade fula kläder och en massa annat.
Vid typ fem kom mamma och hämtade mig och Emma. Åkte hem till mig för att packa och sedan cyklade till affären för att inhandla chips, sedan cyklade vi vidare hem till hennes pappa.
Hemma hos henne lagade vi mat, tittade på film, satt vid datorn och dödade flugor.
Juste haha, jag dödade en fluga inne i hennes rum, men när jag dödat den var den spårlöst försvunnen, då hittar emma den i sin säng när vi ska gå och lägga oss :P

Idag hade vi klockan på ringning vid sju. Vi låg kvar en stund och råkade tydligen somna om både hon och jag. Emma vaknar och tittar på klockan, hon skriker till och jag vaknar. Vi får båda panik och slänger oss upp ur sägen, går ner och äter frukost och packar ihop våra saker för att sedan bli upphämtade av mamma.
Vi åker ut till lövsta där vi skulle gå plattformen ( en utbildningskurs ). Det var riktigt kul och man fick mkt insperation. Skratt skratt och åter mkt skratt blev det idag också.

Nu skall jag cykla till affären och lämna tbx filmen vi hyrde igår. Ikväll blir det att lägga sig hyfsat tidigt. Skall spela match imorgon, så man vill vara pigg och fräch.

-Puss-



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!