sorligt men sant

Imorgon är det min sista dag på praktiken. Jag har haft det så jävla bra rent ut sagt. Jag hat lärt min en massa nytt, har haft så roligt att jag skrattat ihjäl mig. Jag kommer verkligen sakna det. Och jag lovar att jag kommer fälla en tår. För dom jag arbetat med har betytt så mkt för mig. Har haft depp perioder under praktiken, men så fort jag kommit dit har dom skinat upp min dag. I LOVE IT!
Därför gick jag upp kl nio imorse för att baka. Det fick bli chokladmums. Jag hoppas att den kommer smaka toppen. Funderade på att köpa någon blomma, men dom kommer bara vissna så jag skiter i det.

Just nu sitter jag och gör schema på vad jag och Emma ska ha för övningar idag när vi ska träna småbarnen.
Nej jag har faktikst inte tid att skriva mer, har en massa jag måste göra innan klockan blir halv ett.
Shiing pliing!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!