tack för en grymt rolig kväll igår flickor

Nu kommer dom efterlängtade bilderna som ni har väntat på hela dagen. Visst är dom fina? (A)
Har precis ätit lite mat. My kom förbi mig förut vid två och stannade här en halv timme. Visste inte att hon skulle komma så det var nice :)
När hon gick hem la jag mig på soffan igen, somnade direkt och vaknade halv sex. Alltså så sov jag i tre timmar.
Grymt skönt. Jag är jätte sugen på chips och dipp, vadå bakis lixom?! Men vågar fan inte gå ner till affären själv. Spec inte i bingan där turkarna håller till. Plus att ena killen som jobbar där var på hamnplan igår, och han tog på min rumpa. Äckel.
Nu ska jag sätta på hög musik och sedan ta en dusch.



Bild 1. Jag Maja Charlotte och Sara
Bild 2. Maja och Sara
Bild 3. En toanödig Charlotte
Bild 4. Jag Charlotte och Maja
Bild 5. Sara
Bild 6. Jag och Charlotte
Bild 7. Maja Jag Charlotte och Sara
Bild 8. Charlotte och Maja



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!