vilket väjdar

Dagen har spenderats på jobbet, från kvart i sju till kvart över två. Sedan hem till mamma, där jag somnade i min grymt sköna säng i några timmar. Sedan hjälpa till med maten och nu är man propp mätt. Snart ska jag tjocka mig lite mer och se på tv.

Känns skönt att vara här hemma vid mamma. Kan redan koppla av på ett mkt bra sätt.
Är depp som fan, därför är det skönt att vara hemma vid mamma och bli lite ompysslad.
Nej nu ska jag vara lite social med familjen.
Imorgon jobbar jag från 14.00-20.00. Efter går jag kanske in till Charlotte och umgår lite med henne, Tobbe, Sara och Maja :)
Skriver imorgon om jag hinner. Puss hej.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!