yääääjh

Gårkvällen var grymt kul. Jag och Elin skulle gå till coop för att inhandla frukst o godis. Men när vi kommer dit är det stäng. Hallå puckon, det är ju söndag! Så vi gick vidare till hemmakväll och köpte jättte mkt godis. Fast jag var inte godissugen så jag käka typ inget.
Vi såg på film, wallander, sedan grannfejden och sen vid ett i natt gick vi och la oss. Men på någe konstigt sätt lyckades vi börja prata om kalvar. Och elin hade så sjukt många roliga historier om när hon var liten. Jag skrattade konstant i en timme, det var så kul att jag aldrig någonsin trodde jags kulle kunna sluta skratta.
Sjukt kul var det.
Tillslut lyckades vi iaf somna och vi vaknade tjugo i tolv. Gick i skolan från tjugo i två till kvart över tre idag. Skön dag. Men jääävligt jobbig. Eller nej nu ljög jag, vi gjorde inte så mkt på lektionen, vi (jag elin och tuva) satt mest och skrattde.

Idag efter skolan drog jag och Elin ner till stan, mötte upp Johanna och gick till um.
Kom hem för bara en stund sen. Skall snart hoppa in i duschen sen måste jag nog bannemi plugga lite.
Hoppas ni haft en bra dag!?

Puss


Postat av: Anonym

fy fan grymt avundsjuk:D

2009-10-26 @ 22:12:17
URL: http://emma.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!