REGN

Ledsen för dålig uppdatering. Men jag har varken haft ork eller tid till att skriva.
Skriver lite fort nu innan jag måste dra till bup. Ska dit halv nio. Ska även fråga om jag kan få gå i bra tid idag, så jag hinner tbx till skolan tills idrotten börjar. Ska cykla, så det tar väl sin tid. men efetrsom att det regnar ska jag ringa till mamma och fråga henne riktigt snällt om hon kan hämta mig och skjutsa mig dit, och sedan till skolan. Tror nästan inte att hon gör det, eftersom att hon jobbar på andra sidan stan. Men värt att fråga iaf :)

Idag slutar vi kvart i tolv. Skönt. Och sen ikväll är det innebandyträning :) får hoppas att det går bättre än i måndags.. :P



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!