en fullspäckad vecka framför mig

Så, nu har jag duschat och packat inför dom kommande dagarna.
Det är nämligen så att imorgon efter skolan så följer jag med Erica hem där hon jag E och R skall sova tills onsdag. På onsdagmorgon tar vi båten upp till sthlm med klassen och någon annan klass för att kolla på en massa saker. Kommer hem på natten igen. Sedan på torsdag morgon är det bad med klassen på solberga kl åtta. Så mkt sömn den natten kommer det nog inte bli eftersom vi kommer med båten sent.

pga det så blir inget bloggande förens på torsdag när jag slutat skolan. Hoppas ni klarar er ändå ;)

Nej nu måste jag hoppa i säng, blev inte alls mkt sömn inatt för min del. Det var så fruktansvärt varm att jag
trodde jag skulle koka ihjäl. Och jag är seriös!!
Nej godnatt på er.

Endre förlorade med 5-3. Så på lördag blir det globen utan endre i final.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!