skit också!

Vädret idag har inte vart okej, grått och kallt.
Slöt skolan 10.45 idag, gick och åt och sedan satt vi kvar och pluggade en stund.
Vid 12:20 gick jag mot korpen. Det var så kallt att jag nästan funderade ett tag på att börja använda vinterjackan igen. Men nej, det ska jag inte. Men vart har vårvädret tagit vägen? Jag vill ha sol varje dag!

Men iaf, när jag kom till tandläkaren så skulle jag lägga ner mobilen i jackfickan, men missar och den ramlar i golvet. När jag tar upp den så ser jag att hela skärmen är spräckt. Great. Fyfan säger jag bara..

Visste ni att tandläkarn har fått ett nytt lack, ist för banan så fick jag melon. Shit så gott, nästan att jag har lust att boka en tid för att bara få lacka. Mums.

Nej nu ska jag kila, hör av mig lite senare :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!